Φύση και Οικισμός
Μονοήμερο πρόγραμμα προσαρμοσμένο για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου ή Λυκείου. Αριθμός μαθητών:32
Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του προγράμματος
8.30-9.30 |
Στο αμφιθέατρο: Καλωσόρισμα, ενημέρωση για την περιοχή, τις δραστηριότητες του κέντρου και παρουσίαση του προγράμματος. |
9.30-10.30 |
Παιχνίδια γνωριμίας, σύσφιξης σχέσεων, χωρισμός σε ομάδες, παραλαβή εξοπλισμού, μετάβαση στο πεδίο |
10.30-12.00 |
Μελέτη πεδίου. Δραστηριότητες παρατήρησης, εξερεύνησης, ανακάλυψης, συζήτηση, σύνθεση απόψεων |
12.00-12.30 |
Διάλειμμα- Κολατσιό |
12.30-13.45 |
Επιστροφή στο κέντρο, εργασία σε ομάδες, δημιουργική έκφραση |
13.45-14.30 |
Παρουσίαση εργασιών, αξιολόγηση του προγράμματος |
Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του προγράμματος
8.30-9.30 |
Στο αμφιθέατρο: Καλωσόρισμα, ενημέρωση για την περιοχή, τις δραστηριότητες του κέντρου και παρουσίαση του προγράμματος |
9.30-10.30 |
Παιχνίδια γνωριμίας, χωρισμός σε ομάδες, παραλαβή εξοπολισμού, μετάβαση στον οικισμό του Καβάλου |
10.30-12.00 |
Στο Μουσείο: Δραστηριότητες εξερεύνησης και ανακάλυψης των εκθεμάτων. Ερμηνείες και προσεγγίσεις |
12.00-12.30 |
Διάλειμμα- Κολατσιό |
12.30-13.45 |
Επιστροφή στο κέντρο, εργασία σε ομάδες, δημιουργική έκφραση. |
13.45-14.30 |
Παρουσίαση εργασιών, αξιολόγηση του προγράμματος |
Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του προγράμματος
8.30-9.30 |
Στο αμφιθέατρο: Καλωσόρισμα, ενημέρωση για την περιοχή, τις δραστηριότητες του κέντρου και παρουσίαση του προγράμματος. |
9.30-10.30 |
Παιχνίδια γνωριμίας, σύσφιξης σχέσεων, χωρισμός σε ομάδες, μετάβαση στον οικισμό του Καβάλου |
10.30-12.00 |
Στο Μουσείο: Δραστηριότητες εξερεύνησης, ανακάλυψης και δημιουργικής παρουσίασης των εκθεμάτων. |
12.00-12.30 |
Διάλειμμα- Κολατσιό |
12.30-13.45 |
Επιστροφή στο κέντρο, εργασία σε ομάδες, δημιουργική έκφραση |
13.45-14.30 |
Παρουσίαση εργασιών, αξιολόγηση του προγράμματος |
Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του προγράμματος
8.30-9.30 |
Στο αμφιθέατρο: Καλωσόρισμα, ενημέρωση για την περιοχή, τις δραστηριότητες του κέντρου και παρουσίαση του προγράμματος. |
9.30-10.30 |
Παιχνίδια γνωριμίας, χωρισμός σε ομάδες, παραλαβή εξοπλισμού, μετάβαση στo φαράγγι της Μέλισσας |
10.30-12.00 |
Περιβαλλοντικό μονοπάτι. Δραστηριότητες στο πεδίο Το συνολικό μήκος της διαδρομής του μονοπατιού είναι 5.200 μ. |
12.00-12.30 |
Διάλειμμα- Κολατσιό |
12.30-13.45 |
Εργασία σε ομάδες, δημιουργική έκφραση |
13.45-14.30 |
Παρουσίαση εργασιών, αξιολόγηση του προγράμματος |
Μονοήμερο πρόγραμμα προσαρμοσμένο για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου ή Λυκείου.
Αριθμός μαθητών:32
Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του προγράμματος
8.30-9.30 |
Καλωσόρισμα, ενημέρωση για την περιοχή, τις δραστηριότητες του κέντρου και παρουσίαση του προγράμματος. |
9.30-10.30 |
Παιχνίδια γνωριμίας, σύσφιξης σχέσεων, χωρισμός σε ομάδες, παραλαβή εξοπλισμού, μετάβαση στο πεδίο |
10.30-12.00 |
Μελέτη πεδίου. Δραστηριότητες παρατήρησης, εξερεύνησης, ανακάλυψης, συζήτηση, σύνθεση απόψεων |
12.00-12.30 |
Διάλειμμα- Κολατσιό |
12.30-13.45 |
Εργασία σε ομάδες, δημιουργική έκφραση |
13.45-14.30 |
Παρουσίαση εργασιών, αξιολόγηση του προγράμματος |
Εγώ και ο άλλος
Μονοήμερο πρόγραμμα προσαρμοσμένο για μαθητές Δ΄Ε΄ΣΤ΄ τάξεων Δημοτικού και Γυμνασίου, Λυκείου
Αριθμός μαθητών: 32
Το πρόγραμμα μπορεί να υλοποιηθεί και στο χώρο του σχολείου
Χρονοδιάγραμμα προγράμματος |
||
9.00-9.15 |
Υποδοχή στο ΚΠΕ. Παιχνίδια γνωριμίας |
|
9.15-10.15 |
Εισαγωγή – Θεωρητικό μέρος |
|
10.15-10.30 |
Χωρισμός σε ομάδες |
|
10.30-11.30 |
Παραλαβή φακέλου – Εργασία σε ομάδες |
|
11.30-11.45 |
Διάλλειμα – Κολατσιό |
|
11.45-12.45 |
Συζήτηση σύνθεση απόψεων |
|
12.45-13.30 |
Παρουσίαση– Αξιολόγηση του προγράμματος |
Η άκρη του νήματος….
Απ΄το αδράχτι στο ύφασμα
Μονοήμερο πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, του γυμνασίου και του λυκείου
Ομάδες : 25 μαθητές
Χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του προγράμματος |
||
9.00-9.15 |
Υποδοχή στο ΚΕΑ. Παιχνίδια γνωριμίας |
|
9.15-10.15 |
Εισαγωγή – Θεωρητικό μέρος |
|
10.15-10.30 |
Χωρισμός σε ομάδες |
|
10.30-11.30 |
Εργαστήριο: Προετοιμασία του νήματος |
|
11.30-11.45 |
Διάλλειμα – Κολατσιό |
|
11.45-12.45 |
Εργασία στους αργαλειούς |
|
12.45-13.30 |
Παρουσίαση των έργων – Συζήτηση – Αξιολόγηση του προγράμματος |